Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (16)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кікінежді О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кікінежді О. М. 
Психологічні детермінанти гендерної соціалізації підлітків [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 205-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 75.923 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кікінежді О. М. 
Гендерна ідентичність особистості: когнітивна парадигма [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_22_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.398 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кікінежді О. М. 
Психологічні механізми становлення ґендерної ідентичності особистості у період дорослішання [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: : Психологічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2013_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Говорун Т. В. 
Конструювання гендеру в когнітивній парадигмі [Електронний ресурс] / Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 14. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_14_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кікінежді О. М. 
Соціальне конструювання гендеру в молодіжному середовищі: неотрадиціоналізм чи егалітаризм? [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_2(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кікінежді О. 
Ґендер у освітній парадигмі вищої школи: досвід та перспективи [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Українознавчий альманах. - 2010. - Вип. 4. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кікінежді О. 
Ідеї рівності статей в українській педагогічній спадщині [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Українознавчий альманах. - 2011. - Вип. 6. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2011_6_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.871 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Жирська Г. Я. 
Концептуальні засади змісту предмета "Основи здоров’я" для загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Я. Жирська, О. М. Кікінежді, Н. О. Будна // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_23
Наведено концепцію побудови курсу «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладів на основі впровадження здоров’язберігальної технології навчання. Розкрито особливості гуманістичного, особистісно орієнтованого та гендерного підходів до її реалізації. Обгрунтовано роль оздоровчої функції загальноосвітньої школи, що передбачає створення екологічно безпечного, творчо розвивального, емоційно сприятливого середовища за умови суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителів, учнів і батьків.Представлена концепция построения курса «Основы здоровья» для общеобразовательных учебных заведений на основе внедрения здоровьесберегающей технологии обучения. Раскрыты особенности гуманистического, личностно ориентированного и гендерного подходов к ее реализации. Обоснована роль оздоровительной функции общеобразовательной школы, которая предусматривает создание экологически безопасной, творчески развивающей, эмоционально благоприятной среды при условии субъект-субъектного взаимодействия учителей, учеников и родителей.A concept for construction of the course «Fundamentals of health» for general educational establishments through the introduction of health saving training technology has been introduced. The features of humanistic, learner-centered and gender-based approaches for its implementation have been revealed. The role of health-improvement function of a secondary school that provides formation of the ecologically safe, creative developing, emotionally supportive environment provided subject-to-subject interaction of teachers, students and parents has been substantiated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.817 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Кікінежді О. 
Проблема формування духовності зростаючої особистості: гендерний аспект [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2015. - Вип. 20(1). - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2015_20(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.737 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кікінежді О. М. 
Шляхи розвитку гендерної культури сучасного вчителя [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(2). - С. 137-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.527 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кікінежді О. 
Трансформація цивілізаційної ідентичності української молоді: ґендерна парадигма [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Українознавчий альманах. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2015_18_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.077 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Говорун Т. 
Економічні індикатори гендерної рівності [Електронний ресурс] / Т. Говорун, О. Кікінежді, І. Шульга // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Психологія. - 2016. - Вип. 38. - С. 38-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvphpups_2016_38_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 822.852 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Кікінежді О. 
Методологічні засади дослідження ґендерної ідентифікації в онтогенезі [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Гендерні дослідження. - 2017. - Вип. 3. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nznuoagend_2017_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.134 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Говорун Т. В. 
Ґендерний дискурс в психологічній науці та педагогічній практиці [Електронний ресурс] / Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді // Психологічний часопис. - 2016. - № 1. - С. 41-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2016_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.476 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Кікінежді О. М. 
Психологічні аспекти ґендерної соціалізації особистості в онтогенезі [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_5(1)__14
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.611 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Кравець В. 
До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи [Електронний ресурс] / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга // Освітологія. - 2018. - № 7. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2018_7_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.274 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Кікінежді О. 
Соціально-педагогічні чинники становлення ґендерної ідентичності дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2016. - № 1. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2016_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Кікінежді О. М. 
Становлення ґендерної ідентичності у старшому дошкільному віці: суб’єктний вимір [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 1. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.756 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кікінежді О. 
Психологічні детермінанти ґендерного самовизначнггя особистості в умовах соціально-психологічної трансформації українського суспільства [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2017_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.514 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Кікінежді О. М. 
Соціально-психологічний феномен жіночого лідерства в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді, Н. М. Савелюк, Л. І. Мороз // Вісник Національного університету оборони України. - 2021. - Вип. 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2021_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 604.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського