Пошуковий запит: (<.>A=Кікінежді О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кікінежді О. М. Психологічні детермінанти гендерної соціалізації підлітків [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 205-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_20
|
2. |
Кікінежді О. М. Гендерна ідентичність особистості: когнітивна парадигма [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Психологія і педагогіка. - 2013. - Вип. 22. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2013_22_13
|
3. |
Кікінежді О. М. Психологічні механізми становлення ґендерної ідентичності особистості у період дорослішання [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: : Психологічні науки. - 2013. - Вип. 1. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2013_1_13
|
4. |
Говорун Т. В. Конструювання гендеру в когнітивній парадигмі [Електронний ресурс] / Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 14. - С. 55-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_14_7
|
5. |
Кікінежді О. М. Соціальне конструювання гендеру в молодіжному середовищі: неотрадиціоналізм чи егалітаризм? [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_2(2)__22
|
6. |
Кікінежді О. Ґендер у освітній парадигмі вищої школи: досвід та перспективи [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Українознавчий альманах. - 2010. - Вип. 4. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2010_4_24
|
7. |
Кікінежді О. Ідеї рівності статей в українській педагогічній спадщині [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Українознавчий альманах. - 2011. - Вип. 6. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2011_6_23
|
8. |
Жирська Г. Я. Концептуальні засади змісту предмета "Основи здоров’я" для загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. Я. Жирська, О. М. Кікінежді, Н. О. Будна // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_23 Наведено концепцію побудови курсу «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладів на основі впровадження здоров’язберігальної технології навчання. Розкрито особливості гуманістичного, особистісно орієнтованого та гендерного підходів до її реалізації. Обгрунтовано роль оздоровчої функції загальноосвітньої школи, що передбачає створення екологічно безпечного, творчо розвивального, емоційно сприятливого середовища за умови суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителів, учнів і батьків.Представлена концепция построения курса «Основы здоровья» для общеобразовательных учебных заведений на основе внедрения здоровьесберегающей технологии обучения. Раскрыты особенности гуманистического, личностно ориентированного и гендерного подходов к ее реализации. Обоснована роль оздоровительной функции общеобразовательной школы, которая предусматривает создание экологически безопасной, творчески развивающей, эмоционально благоприятной среды при условии субъект-субъектного взаимодействия учителей, учеников и родителей.A concept for construction of the course «Fundamentals of health» for general educational establishments through the introduction of health saving training technology has been introduced. The features of humanistic, learner-centered and gender-based approaches for its implementation have been revealed. The role of health-improvement function of a secondary school that provides formation of the ecologically safe, creative developing, emotionally supportive environment provided subject-to-subject interaction of teachers, students and parents has been substantiated.
|
9. |
Кікінежді О. Проблема формування духовності зростаючої особистості: гендерний аспект [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. - 2015. - Вип. 20(1). - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpfsp_2015_20(1)__27
|
10. |
Кікінежді О. М. Шляхи розвитку гендерної культури сучасного вчителя [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Вісник післядипломної освіти. - 2009. - Вип. 11(2). - С. 137-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2009_11(2)__19
|
11. |
Кікінежді О. Трансформація цивілізаційної ідентичності української молоді: ґендерна парадигма [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Українознавчий альманах. - 2015. - Вип. 18. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2015_18_7
|
12. |
Говорун Т. Економічні індикатори гендерної рівності [Електронний ресурс] / Т. Говорун, О. Кікінежді, І. Шульга // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Психологія. - 2016. - Вип. 38. - С. 38-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvphpups_2016_38_7
|
13. |
Кікінежді О. Методологічні засади дослідження ґендерної ідентифікації в онтогенезі [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Гендерні дослідження. - 2017. - Вип. 3. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nznuoagend_2017_3_9
|
14. |
Говорун Т. В. Ґендерний дискурс в психологічній науці та педагогічній практиці [Електронний ресурс] / Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді // Психологічний часопис. - 2016. - № 1. - С. 41-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psch_2016_1_6
|
15. |
Кікінежді О. М. Психологічні аспекти ґендерної соціалізації особистості в онтогенезі [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 5(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_5(1)__14
|
16. |
Кравець В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи [Електронний ресурс] / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга // Освітологія. - 2018. - № 7. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2018_7_4
|
17. |
Кікінежді О. Соціально-педагогічні чинники становлення ґендерної ідентичності дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2016. - № 1. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2016_1_17
|
18. |
Кікінежді О. М. Становлення ґендерної ідентичності у старшому дошкільному віці: суб’єктний вимір [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 1. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_1_17
|
19. |
Кікінежді О. Психологічні детермінанти ґендерного самовизначнггя особистості в умовах соціально-психологічної трансформації українського суспільства [Електронний ресурс] / О. Кікінежді // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2017_1_9
|
20. |
Кікінежді О. М. Соціально-психологічний феномен жіночого лідерства в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Кікінежді, Н. М. Савелюк, Л. І. Мороз // Вісник Національного університету оборони України. - 2021. - Вип. 2. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2021_2_9
|
| |